منتدي الجيل الجاي
منتدي الجيــــــــــــــــل الجـــــــــــــــاي

منتدي الجيل الجاي

تعارف شات برامج العاب اغانى افلام غرائب(كل الي نفسك فيه هتلاقيه)
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عاوز تعرف صاحبك.........؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mody
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 206
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 19/10/2008

مُساهمةموضوع: عاوز تعرف صاحبك.........؟   السبت يناير 17, 2009 11:26 pm

عاوز تعرف صاحبك

الاول لازم تعرف اننا كلنا فينا عيوب ومميزات

يعني كلنا بنجمع بين الصفات المتناقضه

كل شخص جواه جزء من كل الصفات

يعني حتلاقي جواك صفه الكرم والبخل

وحتلاقي الذكاء والغباء والشهامه والنداله

وكل الصفات موجوده بنسب متفاوته

والصفه اللي بتطغي علي باقي الصفات هي دي الصفه المميزه للشخصيه

مفيش شخص خير على طول الخط مفيش حد ملاك ناقص له جناحين ويطير

ومفيش شخص شرير على طول الخط عنده ديل وبقرون

تعالي بقي طبق الكلام ده علي صحابك

وحدد كل واحد ايه الصفه المسيطره فيه


صاحبك البخيل
تلاقيه دايما اخر واحد يحط ايده في جيبه وانتم قايمين من علي القهوه
علشان تحاسبوا القهوجيه

صاحبك الغبي
اخر واحد يضحك علي نكته قالها واحد تاني وتلاقيه بيضحك بصوت عالي



صاحبك المغرور
دايما يتكلم عن انجازاته اللي عملها
ودائم التحدث عن المهارات اللي عنده
ومش عند غيره وتلاقي امكانياته اقل بكتير من الي بيحلم يحققه


صاحبك البكاش
الكذاب نسااي يعني يحكي لك حاجه النهارده
وتاني يوم يحكي لك نفس الحاجه بصوره تانيه خالص


صاحبك الندل
اول واحد يستخبي منك لما تحتاجه وبتكون فى الحزن مدعي والفرح منسي متلقهوش ومايقفش معاك فى اي مشكله او خناقه او محنه


صاحبك المنسون
تلاقي ديما بيبدي اي بنت عنك حتى ولو كانت رقاصه فى كباري وبيحاول يظهر قدام البنات انه حامي الحمي

صاحبك الخاين
تلاقيه دايما بيمدح فيك قوي بس تلاقي بيزمك فى ضهرك وكل شويه حد يجيلك يقولك صاحبك بيشتمك من وراك

صاحبك الحقود
قليل الكلام علي وجهه ابتسامه مالهاش ملامح
ديما بيقولك يا الغالي
يفرح فوي لما تتمسك في خانه اليك
وانت بتلعب طاوله وهو بيتفرج عليك او حد بيكون بيغلط فيك قدامه




صاحبك اللي تصاحبه
هو اللي تلاقيه وقت الضيق
اللي يحب لك الخير
اللي ما يزعلش لما يلاقيك ناجح
اللي ينصحك ويشدك ناحيه الخير والالتزام
اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك
اللي يرد غيبتك
اللي تحس انه اكتر من اخوك



والمثل بيقول

اعـرف صـاحــبك وعـــلم علـــيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mo7dy.3arabiyate.net/
lolo
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 45
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك.........؟   الإثنين يناير 19, 2009 8:51 pm

بجد يا مودى هو ده الصاحب الى تصاجبه وبجد اشكرك على الموضوع الجميل ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ISL@M EISA
الوسام الاول
الوسام الاول
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1786
العمر : 27
الجنسيه :
المزااج :
دعاء منتدي الجيل الجاي :
تاريخ التسجيل : 15/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك.........؟   الإثنين يناير 19, 2009 10:47 pm

اشكرك بجد على الكلام اللى مش ممكن يكون فيه حد بيعمله... انا امنت بجد ان مفيش صاحب كدا بالطريقه دي في الدنيا

ميرسي ياباشا على موضوعك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://a7laas7ab.friendhood.net
mody
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 206
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 19/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك.........؟   الإثنين يناير 19, 2009 11:42 pm

ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mo7dy.3arabiyate.net/
Crazy Love
عضو شغال
عضو شغال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 673
العمر : 23
المزااج :
تاريخ التسجيل : 12/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك.........؟   الإثنين فبراير 02, 2009 4:43 pm

مررررررررررررررررررررسى جداااااااااا على موضوعك الجااااااامد دة والله احنا كنا محتاجين لموضوع زى دة لان فى زمنا دة مش هتلاقى صاحب بجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MOHAMMED@ZAMALKAWY
عضو شغال
عضو شغال


ذكر
عدد الرسائل : 637
العمر : 28
الجنسيه :
المزااج :
تاريخ التسجيل : 21/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك.........؟   الجمعة فبراير 06, 2009 6:21 pm

المشكله يامودى ان صعب(او مستحيل) تلاقى واحد صاحب لييييك بالمواصفات دى حتى صاحبك اللى هو انتيمك لازم يكون فى حته كده
لولقيييييييت قولى
بس ضرورى
ههههههههه
موضووووووووووووووووووع جااااااااااااااامد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
princess 2010
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
avatar

انثى
عدد الرسائل : 275
العمر : 24
الجنسيه :
المزااج :
تاريخ التسجيل : 20/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك.........؟   السبت فبراير 14, 2009 2:28 am

موضوع جميييييل
مشكوووووووووووووووووووووور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عاوز تعرف صاحبك.........؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي الجيل الجاي :: قسم الجـــــــــــيل الجـــــــاي :: من غير كسووووف-
انتقل الى: